Často kladené otázky |
Áno, je možné nakúpiť bez registrácie, ale len v prípade, že ste maloobchodný zákazník. Doporučujeme však každému, aby sa zaregistroval, lebo len tak môže využívať viacero výhod, ktoré uvádzame nižšie v ďalšom texte. V prípade, že ste podnikateľ, alebo akákoľvek zaregistrovaná organizácia na Slovensku, škola, nezisková organizácia, čiže ak máte pridelené IČO, alebo DIČ ( napr. Slobodný umelec) registrácia je nutná.
Len zaregistrovanému zákazníkovi je umožnené:
- využiť špeciálne akcie a zľavy
- mať prehľad o všetkých svojich objednávkách,
- nemusí pri každej novej objednávke vyplňovať kontaktné údaje,
- môže pridávať produkty medzi svoje obľúbené položky,
- má prehľad o nových zľavách a novinkách, ktoré na našom e-shopu pribudli od jeho posledného prihlásenia,
- má možnosť zapojiť sa do vernostného programu. Či už maloobchodného (v rámci bonusového programu na predajniach), alebo veľkoobchodného na základe registrácie firmy cez IČO.
Neregistrovaným zákazníkom sa automaticky zobrazujú maloobchodné ceny, čiže ceny ktoré platia pre tých, čo nemajú firmu, čiže z nášho hľadiska sú zákazníkmi maloobchodnými, lebo nemajú živnosť alebo pridelené IČO. Ale každá firma čo má pridelené IČO a chce u nás nakupovať za výhodné, veĺkoobchodné ceny, sa musí zaregistrovať a vždy pred nákupom sa do svojho účtu prihlásiť. Nie je možné, aby ste objednávali ako zákazník maloobchodný, ktorý nemá IČO, a potom nás žiadali, aby sme Vám tovar fakturovali na firmu. Zmena fakturovanej ceny neregistrovaných alebo neprihlásených zákazníkov nie je možná.
Celý návod k registrácii nájdete tu. Pred registráciou je dôležité sa rozhodnúť, či sa budete zaregistrovať ako koncový zákazník (fyzická osoba bez firmy) alebo jako firemný zákazník, pre nás veľkoobchodný zákazník (lebo máte IČO, alebo DIČ), bez ohľadu na skutočnosť, či budete nakupovať občas, alebo pravidelne, v malom množstve, alebo jako veľkoobchod, či prevádzkovateľ e-shopu, do svojho obchodu, alebo ste krajčírka, škola, a pod.). Dôležité je dôsledné vyplnenie všetkých potrebných údajov, fakturačnú adresu, dodaciu adresu, kontaktné údaje. Potom musíte registráciu potvrdiť aj v e-maile, ktorý Vám zo systému nášho e-shopu pošleme na vami uvedenú kontaktnú e-mailovú adresu. Až po Vašom potvrdení prijatého e-mailu bude registrácia úspešne dokončená. Je dôležité, aby ste si ujasnili, že je rozdiel v používaní e-mailu prihlasovacieho a komunikačného, najlepšie je používať jeden e-mail ako pre prihlásenie do vašej registrácie na našom e-shope, tak aj pre komunikáciu, lebo na ten od nás dostávate všetky informácie spojené s prijatím a odoslaním objednávky a pod.
Pre prihlásenie do vášho účtu u nás sú dôležité dva údaje, a to e-mailová adresa a heslo. Ak ste zabudli, aký ste použili prihlasovací e-mail, kontaktujte zákaznícku linku. Ak ste zabudli heslo, tak u kolónky „Prihlásenie“ vyberte si možnosť „Poslať dočasné heslo“. Na e-mail, ktorý ste si určili v registrácii pre komunikáciu, vám pošleme dočasné heslo. Toto heslo je platné 24 hodin. Počas tejto doby je potrebné si vo vašom účte heslo zmeniť cez záložku „ zmena registračných údajov“.
Ak ste sa zaregistrovali ako maloobchodný zákazník a potrebujete svoj status zmeniť na veľkoobchodného zákazníka, lebo už máte IČO, je nutné vytvoriť si úplne novú registráciu s novým emailovým kontaktom. V prípade nejasnosti kontaktujte našu zákaznícku linku.
Pri zmene IČO je nutné vytvoriť si novú registráciu s novým e-mailom. V prípade záujmu ponechania pôvodnej e-mailovej adresy sa obráťte na našu zákaznícku linku.
K odberu noviniek, newsletterov sa môžete prihlásiť vo formulári na hlavnej stránke, pri registrácii, nastavením takej možnosti vo vašom účte i počas prípravy objednávky.
Vďaka newsletterom ( novinkám) získavate najnovšie informácie o nových produktoch, aktuálnych zľavách, prebiehajúcich akciách, ďalej tiež doporučenia a tipy na vhodné darčeky, návody na výrobu bižutérie, dekorácií a mnoho ďalších informácií. Odberatelia našich noviniek, newsletterov, sú vopred informovaní o tom, že poriadame špeciálne akcie, nastavujeme určité zľavy a že kedy budeme mať veľmi obľúbenú akciu dni dopravy zadarmo.
Informáciu o termíne dostupnosti vypredaného tovaru nájdete priamo nad názvom tovaru, ak už taký termín aspoň približne poznáme. Ak si želáte poslať na e-mail správu, až bude tovar dostupný, tak každému zaregistrovanému zákazníkovi a samozrejme prihlásenému do svojho účtu cez príslušný e-mail a heslo je umožnené vložiť takú požiadavku do zobrazenej a červeno označenej sekcie e-mailu, stačí len odkliknúť a potvrdiť takú požiadavku tlačítkom „Nastaviť“. Funkciu „ strážneho“ je možné nastaviť na vami vybrané varianty a balenie úplne vypredaného tovaru.
Ak je vami požadovaná farba či varianta tovaru aktuálne nedostupná, termín naskladnenia sa dozviete priamo u požadovanej varianty.
Ako tovar SKLADOM uvádzame množstvo tovaru, ktoré je na našom sklade pripravené na okamžité odoslanie. Pokiaľ v sklade máme ďalšiu zásobu, ktorá zatiaľ nie je nachystaná na predaj (tovar sa musí nabaliť do menších balení, opatriť štítkami, príp. návodom), informujeme vás o tom, aby ste vedeli, aké množstvo sme pre vás schopní v krátkom časovom období pripraviť ( najneskôr do 7 dní).
Pokiaľ si takýto tovar vložíte do svojej objednávky, pošleme vám celú objednávku naraz, akonáhle bude všetok tovar pripravený.
Pri spracovaní fotografií tovaru sa snažíme o čo najvernejšie zachytenie farieb. Každý monitor alebo displej ale môže výslednú fotografiu zobraziť inak. Preto farbu tovaru i popisujeme a používame viacero názvov farieb.
Vzhľadom k veľkému množstvu variant niektorých výrobkov je určenie názvov farieb veľmi náročné, pretože existuje mnoho farebných variant, ktoré sa od seba líšia v niektorých prípadoch len minimálne. Preto využívame viac typov farebníc, vďaka ktorým sme schopní farby jednotlivých variant tovaru lepšie a dôkladnejšie popísať. Používame niekoĺko typov farebníc. S celosvetovo akceptovanou farebnicou Pantone Fashion + Home vrátane číselného vyjadrenai, tzv. tpx sa môžete stretnúť najmä u položiek textilnej galantérie, ako sú nite či stuhy. U ostatných produktov používame klasickú českú farebnicu, farby kovov či dreva, špecializované farebnice podľa dodávateľov, a pod.
Nie. Tovar vo veľkom balení je označený štítkom len na obale. Vďaka menšej pracnosti sú veľké balenia cenovo výhodnejšie.
Tovar je možné pozrieť si na našich predajniach v Českej republike. Veľkoobchodní zákazníci majú možnosť dohodnúť si návštevu predajne vopred s príslušným manažérom.
Vyberte si na našom e-shope tovar, zvoľte jeho variant, veľkosť balenia a množstvo a vložte ho do košíka.
Tovar do košíka môžete vložiť buď priamo zo zoznamu tovaru v jednotlivých kategóriách, alebo na detailnej karte tovaru.
Pokiaľ chcete objednať viac farebných variant jedného tovaru, využite funkciu Hromadný nákup. Tu vidíte všetky varianty tovaru a môžete naraz do košíka vložiť viac variantov naraz.
Akonáhle máte vybrané všetko, čo potrebujete, skontrolujte si košík a odošlite objednávku.
Objednávky prijímame len elektronicky, cez e-shop. Ak potrebujete při tom pomoc, obraťte sa prosím na našu zákaznícku linku.
Aktuálny stav vo vybavovaní vašej objednávky uvidíte po prihlásení sa do vášho účtu v záložke „Môj účet“. Tu si v podrobnostiach objednávky jednoducho zistíte, v akej fáze sa objednávka nachádza. O vybavení objednávky budete mať informáciu tiež e-mailom.
Ak ste náš registrovaný zákazník, prihláste sa do vášho účtu na našom e-shope a v záložke „Môj účet“, a v zozname objednávok si zvoľte podrobnosti objednávky a z nej sa preklikáte priamo na hľadaný tovar. V prípade nutnosti kontaktujte zákaznícku linku.
Tovar vo vašom košíku zostane (u neregistrovaných niekoľko dní, u registrovaných zákazníkov navždy), i keď sa rozhodnete výber prerušiť a vrátiť sa k výberu tovaru do objednávky neskoršie. Z košíka sa tovar odstraní, ak vymažete „cookies“ vo vašom prehliadači alebo ak sa ho rozhodnete odstrániť z košíka sami.
Ak ste naším registrovaným užívateľom, máte možnosť využívať funkciu, ktorá umožňuje rozdelenie objednávaného tovaru do viacerých košíkov, napr. podľa sortimentu (textilná galantéria, dekorácia, bižutéria, a pod.), resp. podľa termínu dodania alebo príležitosti (Veľká noc, Vianoce, svadba, a pod.). Môžete tak mať niekoľko rozpracovaných košíkov a podľa potreby ich uzavierať a objednávať. Podrobnejší návod nájdete na tejto stránke.
Po odoslaní vami spracovanej objednávky do nej už nie je možné zasahovať. Môžete len požiadať o stornovanie vašej objednávky (v prípade platby vopred alebo u doteraz nevybavenej transakcie môžete objednávku stornovať sami).
Objednávku môžete stornovať telefonicky na zákazníckej linke. Ak je však objednávka v stave „Odoslaná“, bola už odovzdaná prepravcovi k doručeniu, tak v takom prípade už ju nie je možné stornovať.
Tútu zľavu je možné uplatniť len v kamenných predajniach (neplatí to pre predajnu Praha Dejvice, Dejvická 8, Praha 6, Praha Nové Butovice a pre nákup na eshope). Koncových zákazníkov predajní naviac oceňujeme v rámci bonusového programu, ktorý prináša výhody ako napríklad narodeninové poukazy na nákup, nižšie ceny na vybraný tovar, možnosť reklamácie tovaru bez paragonu, alebo bezplatné prevzatie objednaného tovaru na predajni.
V rámci jednej objednávky je možné uplatniť len jeden zľavový kupón, zľavy sa tak nesčítavajú. Zľavové kupóny neplatia na už zlacnený tovar.
Pri nákupe je možné uplatniť viac darčekových poukazov naraz. Poukazy, ktoré sú získané v rámci bonusového programu na predajniach môžete uplatniť len na predajniach, s klasickými darčekovými kupónmi ich nie je možné kombinovať.
Poznámku k objednávke môžete uviesť v samostatnej kolonke v Košíku v spodnej časti strany Doprava a platba.
Pozor: Ak ku svojej objednávke pripíšete poznámku, nebude táto objednávka automaticky posunutá do stavu prijatá. Poznámku musí náš pracovník vyhodnotiť. To sa môže udiať až po určitom čase. Nie okamžite, lebo denne spracovávame veĺké množstvo objednávok z celého světa. Až keď váš podnet cez poznámku vyhodnotí a spracuje, následne ručne zasiahne do elektronick riadeného systému nášho skladu a objednávku presunie do ďalšieho spracovania. Ak chcete, aby bola vaša objednávka spracovaná čo najskôr, nepíšte do objednávky žiadne poznámky, lebo takými poznámkami, ako: „Prosím o čo najrýchlejšie vybavenie objednávky“ – len celý proces spomalíte.
Zmena spôsobu platby je možná len v prípade platby kartou online, ak príslušná transakcia nebola úspešná.
Vašu platbu očakávame najneskôr do 5. pracovných dní po odeslaní faktúry. Následne Vás budeme kontaktovať prostredníctvom e-mailu s upozornením na neuhradenú zálohovú faktúru. V prípade neuhradenia faktúry bude následne objednávka stornovaná.
Zálohová faktúra vám príde na e-mail počas pár minút po odoslaní objednávky. V prípade, že ste nový zákazník, musia sa najskôr overiť registračné údaje, až potom vám bude odoslaná zálohová faktúra na e-mail. Zálohová faktúra má splatnosť 5 pracovných dní. Po vašej úhrade a pripísaní platby na náš účet, systém automaticky presunie objednávku do stavu "vychystávaná". Po vychystaní tovaru Vám bude objednávka odoslaná a doručená.
Faktúru nájdete v prílohe e-mailu, ktorý vám príde po odoslaní vašej objednávky. Registrovaní zákazníci tiež nájdu faktúru po prihlásení v Môj účet -> Zoznam objednávok -> Detail objednávky -> Faktúra k objednávke. To isté platí pre vystavený dobropis.
Ano, je to možné. Osoba, která bude preberať objednávku, musí uviesť meno objednávajúceho a číslo objednávky, aby nedošlo ku nedorozumeniu alebo odovzdaniu vašej objednávky neoprávnenej osobe.
Vďaka najmodernejšiemu, elektronicky riadenému skladu, objednávky vybavujeme a odovzdávame vami určenému prepravcovi veľmi rýchlo po prijatí objednávky, spravidla do dvoch pracovných dní. Určité zdržanie môže nastať u objednávok, v ktorých je väčšie množstvo určitých položiek, ktoré ste si vyžiadali nastrihať do konkrétnej dĺžky, alebo by sa jednalo o objednávky veĺkého rozsahu. Ak je vybavovanie a expedícia objednávky z neakých dôvodov omeškaná, budete o tejto skutočnosti informovaní prostredníctvom našich operátorov, alebo aktualít uvedených na banneroch na našom e-shope. Akonáhle bude objednávka vybavená na našom sklade a odovzdaná prepravcovi, systém nášho e-shopu takúto skutočnosť zaznamená a následne môžete už cestu balíka sledovať , rozkliknutím čísla balíka na našom e-shope, ktorý sa zobrazí pod podrobnosťami vašej objednávky v červenej farbe, alebo priamo na webe prepravcu, ktorého ste si vybrali.(DpD, GLS,...a pod)
Doba dodania objednaného tovaru je rozdielna. V zásade závisí od Vás, či si vyberiete dopravcov, ktorí sú schopní doručiť vašu objednávku po našom spracovaní rýchlo (DPD,alebo GLSdo 2 dní), alebo ak vám dodanie až tak nesúri, môžete si vybrať lacnejšiu variantu cez Zásielkovňu, Depo Slovensko alebo poštu./ do cca 3-4 dní).
Po odovzdaní balíka s vašou objednávkou prepravnej spoločnosti, ktorú ste si vybrali, vám e-mailem zašleme číslo balíka a cestu zásielky si už potom môžete sledovať na webe prepravcu. Toto číslo nájdete tiež v podrobnostiach k vašej objednávke, v záložke „Môj účet“ v prípade, že ste registrovaným zákazníkom.
Kontaktujte našu zákaznícku linku a pripravte si číslo objednávky.
Aktuálny zoznam štátov, kde posielame objednávky, vrátane spôsob doručenia a možnosti platieb je uvedený tu.
V prípade, že v systéme prepravcu uvidíte, že vaša zásielka už niekoľko dní nezmenila pozíciu a nebola doručená, kontaktujte priamo vami vybraného prepravcu. Ak ste od nás neobdržali informáciu o vybavení objednávky a jej odovzdaní prepravcovi, kontaktujte nás prosím prostredníctvom zákazníckej linky.
Zásielku si pri prevzatí riadne skontrolujte. Ak zistíte jej poškodenie, okamžite to oznámte prepravcovi a ten vás bude informovať o následnom postupe. Ak zistíte poškodenie tovaru až po otvorení zásielky, kontaktujte nás cez zákaznícku linku.
Ak ste občan Českej republiky, alebo v Čechách žijete, študujete, apod. objednávky v hodnote nad 200 Kč bez DPH si môžete prevziať v ktorejkoľvek z našich predajní, alebo na našej firemnej vrátnici v Bolaticiách. Pri preberaní objednávky je účtovaný manipulačný poplatok 20 Kč (neplatí pre členov bonusového programu).
Nie je to možné z prevádzkových dôvodov. Nakoľko pri objednávke uskutočnenej prostredníctvom e-shopu slúži niektorá naša firemná predajňa len jako výdajné miesto. Po uhradení objednávky preto prevezmete balíček, ktorý nie je možné v predajni rozbalovať. V prípade, že budete chcieť tovar vrátiť, reklamovať alebo vymeniť,postupujte podľa informácií uvedených tu.
Kontaktujte prepravcu a požiadajte ho, aby vám umožnil doručenie v zmenenom termíne, alebo na inom mieste dodania tovaru.
Informáciu o vybavení objednávky vám zašleme na komunikačný e-mail uvedený v objednávke. Stav objednávky zistíte tiež po prihlásení sa (len ak ste registrovaný zákazník). V záložke „Môj účet“ pozrite sa prosím do kolonky „Zoznam objednávok“. Po odovzdaní vášho balíka prepravcovi-prepravnej spoločnosti, vám e-mailom zašleme číslo balíka a ten potom môžete sledovať na webe prepravcu. Rovnakým spôsobom sa oboznámite tiež o zaslaní objednávky do vami vybranej predajne, ak žijete v Čechách.
Ano, je to možné. Inú adresu doručenia vyplníte v nákupnom košíku pri objednávaní tovaru, resp. v poznámke k objednávke.
Ak ste konečný spotrebiteľ (nepodnikajúca fyzická osoba), môžete tovar zakúpený na e-shope vrátiť a odstúpiť tak od kúpnej zmluvy do 14. dní od doručenia tovaru. Táto výhoda sa však nevzťahuje na veľkoobchodných zákazníkov – podnikateľov, tí možnosť o odstúpenie od zmľuvy po prevzatí tovaru nemajú, s výnimkou reklamácie.
V prípade reklamácie postupujte dodľa informácií uvedených tu. Ďalšie informácie o konkrétnych situaciách nájdete uvedené v našich obchodných podmienkach v odstavci „Zodpovednosť za vady, práva z vadného plnenia“.
Kontaktujte nás prostredníctvom zákazníckej linky. Budeme vás informovať o najvhodnejšej možnosti riešenia s prihliadnutím na vaše potreby.
V takom prípade sa jedná o reklamáciu a preto postupujte podľa informácií uvedených tu. Reklamačné oddelenie kontaktujte zákaznícku linku. V každom prípade vám ponúkneme možnosti riešenia danej situácie s prihliadnutím na vaše požiadavky.
Ako správne využiť svoje zákonné právo na vrátenie tovaru zakúpeného na internete?
Presné informácie o správnom postupe nájdete v naších obchodných podmienkach v odstavci „Odstúpenie od kúpnej zmluvy“.